Toyota
Biltillverkaren Toyota behöver knappast någon presentation. Med hjälp av Pulse har Toyota Sverige kunnat spåra sina varumärkesinvesteringar med större precision och få den uppmärksamhet de länge sökt.
I en värld där allt är mätbart har vi förbättrat vårt sätt att spåra och följa våra varumärkesinvesteringar på ett mer exakt sätt.
"Vi har arbetat med teorin om uppmärksamhet ett tag. Baserat på bästa praxis och lärdomar från fall vi har gjort har Odyssey och deras plattform Pulse gett oss insikter som vi har letat efter länge. Pulse har gjort det möjligt för oss att arbeta oftare med våra kreativa tillgångar och placeringar från kampanj till kampanj. I en värld där allt är mätbart har vi förbättrat vårt sätt att spåra och följa våra varumärkesinvesteringar på ett mer exakt sätt. Detta innebär att den här plattformen är ett av våra viktigaste verktyg när vi följer upp våra digitala investeringar."
Jan Casserlöv
Chef för marknadsföring och CEX